lördag 3 september 2011

Lördag 3 sept 2011

Ja då var det lördag, har haft en riktigt slödag idag. Har ont i mina leder, haft det hela veckan, men vad göra?? Det är bara att bita ihop och kämpa på. Arbetsveckan har varit tung då kollegorna är sjuka, och galen som man är så vill man ju att allt ska vara rent och snyggt innan man lämnar sin arbetsplats, men i det stora hela har det gått bra ändå.

Har försökt att rensa lite i rabatterna, dom tre vi har, tänkte att det måste vara bättre att vara i rörelse än att sitta still, men som jag vet så får jag ju sota för det senare.

På måndag ska jag på rehabträning i varmvattenbassäng, jag som har vattenskräck, men jag tänkte att jag kanske få lite vattenvana, för jag vill så gärna simma och sen att kunna gå och bada med mina små kottar. Vi får väl se hur det går!!

Helén, om du läser detta så har jag inte hittat ditt inlägg som du skrev till mig på mitt inlägg den 21 aug, har letat min hittar den inte..kram

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar