måndag 22 november 2010

Dag 43

Ja nu är jag en bit på väg..det har varit motigt den här veckan som gått..usch..har bara stoppat i mig en massa godis och pepparkakor..sen stoppar man i sig något vettigt emellanåt och tycker att, nu, nu är jag duktig igen, phu.
I morgon måste jag ta en promenad, kan inte gå och träna på O2, ska till min dotter och passa lille Erik på onsdagen då dagis är stängt, så då kommer mormor och kramas..hihii..men det tycker han inte om så mycket..inte än..han börjar bli stor den lille killen.

Det där med att tappa motivationen, varför gör man det? Någon som vet? Jag ska på julbord också, hade tänkt tacka nej, men mina goa kollegor ska kolla mig så att jag inte stoppar i mig onödigt..snälla dom är..verkligen. Dom peppar mig så gott det går. Idag har jag då varit så fikasugen, men jag har inte stoppat i mig skräp, har käkat 3 påsar, en liten burk tonfisk med lite olja i (oljan tar jag för magen) samt två kokta ägg. Bra med proteiner. Det är nog dags att göra ett ryck, ska ner till 80 kg, hur mycket som är kvar vet jag inte..men det känns inte långt kvar. Jag har lovat jobbarkompisarna fika då jag kommit dit, då vet dom att jag nått ett mål på vägen.

Ha det gott...

2 kommentarer:

  1. Heeij kära sis.. jo, de e lustigt de där me motivationen å så.. de kommer å går, tyvärr går den för fort bara =(
    Guu, vad schnygg frilla.. den färgen å frillan vill ja me ha.. Var hos linda idag, bara toppade, ska försöka få ner längden lite.. kanske jag me gör denna nästa gång..färgen me slingorna älskar jag massor.. kanske jag får härmas??? hehehe.. gör den du, du passar säkert superfint i den.
    Färgen me slingorna är ju läckra.. kanske vi ser ut så båda 2 sen..=))

    Så snälla jobbarvänner du har som hjälper dej hålla koll, då de vankas julbord.. jag kör inte så maniskt, men jag tänker ju såklart på VAD jag stoppar i mej, men nu är jag i en svullen period igen, så allt känns piss, det vankas fel period på månaden..usch.

    Nepp, nu ska jag vila lite, ska börja me maten sen.. kram på dej gooa sis.. syns snart.kraaaam ♥

    SvaraRadera
  2. Hallåj kära sis..

    Duu, jag har inte gjort frillan..än! men vi kanske kan göra den samtidigt, då du kommer, vilket datum skulle du till Lindis då? Jag kan ringa å boka igen..=)

    Japp, kan vi å de är någesånär bra väder iaf, så åker vi såklart upp till Monica.. mamma å Eva följer ju såklart me..=) Vore jätteskoj.

    Du kan gott göra frillan utan å se på mej först, förresten.. du skulle säkert bli superfin i den, lovar. Jag ser fram emot å göra den nu, längtar faktiskt, den ser såå fräsch å luftig ut, riktigt vårig.

    Ha de bäst nu sis.. nu ska jag jobba på..kram på dej, älsk dä..hälsa alla. gonatt!

    SvaraRadera