lördag 13 november 2010

Dag 34

Hej!
Nu är jag inne på dag 34 i min xtravaganza viktnedgång. Det går bra, förutom att jag ibland ätit något litet på helgerna, inget i överflöd, lite proteiner och grönt. Förra helgen hade vi 25-års kalas för våran son och då blev det ett litet tefat med kycklingsallad och en lite bit kladdkaka med grädde. Att jag gör så är ingen fara, det påverkar inte min viktminskning märkbart, jag går tillbaka till mina drinkar igen. Även om jag ätit fast föda så tar jag mina påsar ändå.
Den enda nackdelen är väl att magen är hård, men den börjar komma igång nu då jag tar tsk rapsolja med omegavitaminer i varje morgon och kväll, hela kroppen mår ju dåligt av förstoppning.

Träningen går också bra, känns jättekul. Har fått med syrran nu också, så vi har varit och tränat på O2 i dag, skönt med en härlig dusch efteråt, man känner sig som en ny människa.

Jag har fått gå ner i storlek på kläder nu också, har minskat drygt 10 cm runt midjan, känns helt underbart. Känns mycket lättare att kliva upp ur soffan också, inget stånk och stön.
Ha det gott alla ni som kämpar med vikten, håll ut, enträgen vinner...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar