måndag 11 oktober 2010

Helfart

Hej svejs!
Idag har jag börjat på helfart, alltså jag dricker bara. Har ju varit med i Xtravagansa nu i fyra veckor och jag har gått på halvfart tills i dag, har gått ner cirka 2 kg.
Nu börjar det stora jobbet, jag intalar mig själv hela tiden att det går bra, att det känns jättehärligt. Jag tränar varannan dag, och tänk vad det känns SKÖNT. Jag kan sitta på huk, har inte kunnat det sedan jag fick ont i lederna, men nu går det..och det tack vare träningen. (Kan ju vara bra om man blir kissnödig utomhus, hihiii).

Jag lyssnar också på "Mental träning", mycket bra, ett slags hypnos, jag blir helt väck, känns jättegott efteråt. Även muskulär avslappning, är bra för hela kroppen. Dessa två avsnitt har jag lyssnat på nu i fyra veckor. Snart blir det nya avsnitt, mål och resultat, rörelseglädje etc..Ska hjälpa mig att nå mitt mål med detta. Jag kommer att bli så glad när jag är där.

Att gå ner i vikt är ett helsike, det vet alla som provat och alla som provar..samma sak gäller dom som behöver gå upp i vikt. Jag önskar mig inte trådsmal, vill väga mellan 65 - 70 kg, är lagom för mig.

Ha en riktigt trevlig kväll så hörs vi snart igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar