tisdag 12 oktober 2010

Xtravaganza dag två

Hej!
Nu är dag två snart över, har 1 påse kvar att dricka. Känner lite sug idag, men det går över när jag sitter och virkar och skriver här på bloggen. Dricker vatten för att stilla min hunger. I morgon ska det förhoppningsvis vara över då jag går in i en ny fas, då förbränningen startar på riktigt. Jag har nog gått ner något hg redan.
Känner mig lite frusen, men får ta något varmt att dricka och dra en filt över mig när jag sitter på soffan. Det hör också till, och ska väl gå över det med.

Idag tog jag bussen hem från jobbet, gick in på KappAhl och Lindex och köpte mig nya leggings. Försökte hitta en kjol också men hitta ingen. Ska iväg till Cassels och kika i morgon eller på torsdag. Har börjat anv kjol, mycket skönare än byxor. Känner mig fin hela tiden också.

Kram på er.

1 kommentar:

  1. Heeij kära sis.. härligt me kjol.. jag har funderat på de me.. ha leggings under, stickade, eller?
    Vad har du till din kjol?
    Åsså kanske höga stickesockar, såna fina me flätat mönster, fast i enfärgat..de e snyggt..eller hur.

    Joo, de var jätteroligt me föreläsning, att ledningen lyssnat på oss att vi inte haft såå skoj på dessa vu-dagar då det bara malts ett å samma en hel dag.. NU blev de ju skoj med 3timmars föreläsning om beteendevetarens sätt å läsa tankar mm mm.. skitskoj.

    Hoppas du fortsätter me bloggen, jag skriver inte heller ofta nu, men inte har jag slutat för de.. jag har ju 2 bloggar, så det är ju lite å hålla igång.

    Hoppas du mår bättre snart.. kram på dej älskade sis.. =) ♥

    SvaraRadera