torsdag 14 oktober 2010

Dag fyra

Ja, då har snart dag fyra gått. Allting har gått så bra hittills, jag känner lite hunger nu för det är dags att inta mitt kvällsmål. Ska nog ta lite choklad ikväll.
Vikten har redan börjat rasa och går det så här snabbt så är jag i mål fortare än kvickt.

Har planerat för lite mat den 22/10, ska till Göteborg på lite festligheter, ska bli kul, så då har jag planerat in lite käk och dricka den kvällen, sen blir det att återgå till drinkarna igen.

Jag känner mig så nöjd, jag tycker att jag varit duktig, faktiskt. Har känt mig så pigg idag, har dammsugit och torkat golven här hemma, och humöret har varit på topp hela dagen.
I morgon blir det träning igen, ska bli kul.

Tänk att jag har kunnat klara detta i hela fyra dagar. Jag är så stolt över mig själv.

Kram på er

1 kommentar:

  1. Heeij sis.. de ska du vara.. roligt då man äntligen börjar känna att man orkar lite me, å är på topp.eller hur.

    Jag tror att jag me ska kika lite efter kjol som man kan ha till vardags, skulle vara fint åsså att jag bryter lite från jeansen som jag alltid annars har.. alltid jeans.. man blir ganska så less.

    Spännande att ni ska åka å se ZZ top.. roligt då ni har så nära å se sånt.. här uppe finns ju som inget nästan.. man måste alltid åka långt.. gillas ju inte.

    Nee, nu ska jag göra klart här.. ska väl ut me dogzen sen, de sover nu å soola skiner, så jag får väl passa på å vila ja me då, det är ju inte så ofta de är så lugna.
    kram på dej kära sis...pözz Helan

    SvaraRadera