söndag 29 april 2012

Hej!
Jag har ju helt glömt bort min blogg, men nu är jag här. Idag har vi strålande sol här, har suttit ute på altanen och gottat mig i solen, men en hel drös med getingar fick mig på andra tankar. Är det meningen att man ska ha dom flygandes runt sig nu hela sommaren, usch tycker inte om.
Idag har jag bakat en banankaka och en creem cheese cookies, fick besök av tre tjejbekanta så en del av banankakan gick åt, men vad gör det när man får besök.
Hade tänkt att vi skulle åka ut till barnen och bjuda på lite fika, men det passar inte herr Johansson, konstigt eller????!!!
Ha en härligt söndag!

Siv

1 kommentar:

  1. Heeeeeej! :o)

    Tusen varma tack för din gulliga kommentar!

    Du vet, du är välkommen precis när du vill. Då ska jag ta med dej till Storforsen så att du får njuta av den rogivande och fantastiska naturen.

    Här kan du andas långa djupa andetag. Och bara VARA. Lyssna till tystnaden och bara blunda och njuta av stilla och inre frid.

    Men också skratta, fika och njuta av en värmande eld som sprakar :o)

    Eller varför inte digga till Diggiloo-gänget! Här finns ALLT. Men bara när man själv vill ha det :o)

    Jag lägger ut något litet inlägg i Tant Theas lite då och då. Men mest håller jag till i Mitt Idyllien numera.

    Så jag lägger till mej här så att jag inte missar dina inlägg.

    Må så gott och sköt om dej!
    Största kramen
    Monika

    SvaraRadera