lördag 11 juni 2011

Lördag 11 juni

Hej härliga lördag!
Idag ska jag ta mig till det lilla köpcentrat och inhandla en present som ska skickas till Kiruna.
Jag ska även köpa en blomma till kära storasyster som fyllde 55 år den 8 juni, presenten har hon redan fått.
Tänkte även se om det fanns något vackert som denna skönhet kan dra över sig..hihiii..varför ska det alltid vara så svårt med kläder..jag blir så less på det ibland.

Jag borde städa här hemma också, men är det så viktigt?? Nä, det tycker jag inte..plockar lite då och då, det kommer inte så många hit och synar mina små hörn fulla med dammbollar.
Jag vill måla om eller tapetsera om i tv/vardagsrum, vill ha något ljust, inte helt vitt, men ändå vitt..lite äggskalsfärgat kanske..hmm..nåja, vi får väl se vad det kan bli, någongång i framtiden.

En drömstuga hade varit något (Pigge Wirkelin ( www.dromstugan.se ) på TV just nu ang detta), en stuga hade varit kul, kanske, på en klippa då utan en massa gräs som måste klippas. Nä, jag har föreslagit en "husbil" för min käre make, men jag måste nog fjäska ett tag till.

Jag ska ju för bövelen testa MC-kläder också, ska inte säga säga ngt till mina barn, dom tycker säkert att mor och far har blivit knasiga..eller snarare mor bara, för far han kör ju redan mc, men har får köra jädrigt försiktigt om jag ska åka med..hihii, men det gör han nog säkert.

Ni får ha en riktigt härlig dag idag, i Norrland vet jag att dom har det riktigt bra med vädret, skicka lite hit vetja..kram

1 kommentar:

  1. heeij.. nähäädu, nu ska vi ha värmen lite.. ni har nog av de annars..=)))
    Jag går ju imorrn på ledigvecka, DÅ MÅSTE DET VARA FIIINT, serru!

    Men guu, varför samlades inget till henne.. vafaaasen.. nu blir jag irriterad.. då ska jag me fixa nåt åt henne, får skicka upp..givetvis ska hon me ha.

    Kul me hoj.. att du inte gjort de innan bara, ni har ju haft den i åratal juh.

    Japp, det blir ganska mycket vitt, som bas.. sen byter vi väl ut lite attiraljer då å då, då får man ha färg på sånt.. så de blir superbra, å tapeterna kom upp igår, blev kanon.. han är så duktig vår tapetserare.
    Ja, nog e du gölli.. vi har ju alltid projekt, de vet du..=) görs alltid om här, verkar som man aldrig blir nöjd, men Krille lessnar ganska fort på sånt, vill ofta göra om, smågrejor åså, inte nu kök å badrum såklart.

    Hoppas du får en fin dag kära sis.. älskar dej.. kram å hälsa alla. ♥ Helan.

    SvaraRadera