tisdag 29 juni 2010

Första veckan

Hej!
idag har jag varit på Viktväktarna efter min första vecka. Veckan har gått bra, har käkat midsommarmat, sill och tårta och glass, druckit 1 glas rosévin och ett glas öl. Vågen visade idag;
-1,5 kg, mycket bra tycker jag.
Nu är det 1 vecka kvar till nästa invägning, hoppas att den går lika bra, sen är det ju uppehåll i fem veckor för mig..för Viktväktarna stänger för semester vecka 29 och fyra veckor framåt.

Jag tycker att veckan har fungerat väldigt bra, har inte varit så jobbigt som det brukar vara, men jag vet ju att man hamnar i svackor och att det kan vara svårt att komma igen, men jag har börjat tänka annorlunda, försöker att inte tänka på propointens så mycket utan försöker att tänka på hur mycket mat det är jag har på tallriken och om jag verkligen behöver den där kakan eller vad det nu kan vara. Jag har tagit frukt eller så har jag druckit vatten istället.

Vecka 28 börjar semestern el redan den 8 juli , då åker jag tåget till Piteå..ska stanna 1 vecka, vara hos mamma och bara må gott.

Vi hörs om 1 vecka igen..ha det bra.

1 kommentar:

  1. Heeij.. nu kikar jag in..nu fann jag dej=)
    De här går nog bra hörru, vi är väl envisa innerst inne du å jag, eller hur..vi vill å vi kan!!!

    Japp, snart kommer du upp..skoj.
    Lycka till me din viktkamp, jag kör mitt såå sakterligen..här är de ju en hel omställning för vår familj, me tanke på Krilles diabetes. Men de får gå, bara vi mår gott å han slipper insulinet.

    kram på dej älskade sis.. vi ses snart. bye Liliz.

    SvaraRadera